Are you dead yet

I helgen har jag verkligen inte alls orkat blogga. I fredags blev det lite kalas hos Jennie. Det var mkt trevligt. Kisse! :D Sen hela jäkla lördagen var vi i stugan och städade och fixade som galningar. Vi var hemma kring elva på kvällen och då orkade man ju självklart inget alls förutom att sova. Igår var det samma, fast jag var hemma vid nio då istället. Den där himla stugan har nog aldrig någonsin varit så himla ren invändigt. :p Men vi är ju inte klar ännu. Dessutom är det mkt att fixa till lite överallt. En del saker är bara byggt halvfärdigt. Men det är ju såna grejor som kan vara roligt att fixa. Men nu ska jag kolla om jag har fått nån lön, för isåfall ska jag beställa några filmer. ;D Håhå.
Otroligt nog så har nu Såfaja (segast i Sverige) faktiskt fixat spotify till sin kära mac. :p Jag vet att jag är lite efter, men nu är det ingen som kan klaga. :D Hehu.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0