Asså naowe

Det här är fan illa, jag har lite att göra, men orkar å andra sidan inte fara nagerst. Därför sitter jag just nu och ser Jackass. Mahahha. Ibland blir jag himla lycklig.
Egentligen skulle jag ha farit in till Pite idag, jag skulle ha farit in på sjukan och så skulle dom ta en massa prover på mig och se om jag fått nån infektion osv, men eftersom att jag mår mkt bättre nu så slapp jag. :p Gode skönt. Är så less att dom ska sticka sönder mina armar och så. xD Imorn får jag byta plåster, eller vad det nu ska kallas, och det ska bli jäkligt intressant och se hur det ser ut. Btw om det är någon som vill hitta på någon lugn aktivitet imorn med mig, så hör av er!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0