Jäklar anamma, det är jag som är översnäll



Hittade den här bilden på mig och Jennie. :D Jäklar vad längesen, mer än ett och ett halvt år sen.
Men nog var vi ändå gode snygga på den bilden!

Idag har jag inte direkt gjort mkt. Vi har varit och kollat på en stuga som moder jord och fader har lagt bud på. :) Men mer än så kan jag ju inte skriva än. För inget är ju säkert. Sen så har jag bara suttit och försökt få ordning på min stationära dator. Den vill inte alltid som jag, synd nog. Men snart så är den väl klar. Ulrik ska ju komma och hjälpa mig med allt tjaffs sen någon dag.

Sen så såg jag, mor och far The Expendables, och jag säger bara en sak, wow alltså, tänk om jag var så himla häftig och kunde göra så omöjliga saker. ;) Som vanligt är ju dem flesta actionfilmer gode jäkla kryddade, men jag gillade den ändå, speciellt för alla skådespelare, helvete vad dem awesome. ;D Manligt! Hahaha. Men nu ska jag lyssna på The Runaways och vara jättehäftig. Godnatt.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0