Nä nu jävlar!

Nu ska jag vandra ut förfan! Jag ska bli invandrare i ett annat land och se hur mkt skit jag får där! :p Haha! Garanterat inte mkt. Nämen seriöst, det börjar ju som bara bli komiskt det här med SD. Tycker att dem säger emot sig självt hela tiden faktiskt. :) Men det är helt ok!

Jag har inget emot att alliansen kommer styra Sverige ett år till, även fast jag inte röstade på dem. Men frågan är ju hur mkt dem kommer fucka upp. Sen kommer väl vettiga människor få reda ut skiten åt dem. Ja herregud. :p Nämen, dem kanske sköter sig bra, vem vet. Förr tyckte jag inte att Reinfeldt var varken bättre eller sämre än nån annan (förutom Olof Palme?? Som var bättre än alla??), men nu tycker jag bara att han är en stor mes! :D Vinn själv nån gång för tusan! Jag tycker att det ska vara antingen eller faktiskt.

Nej nu ska jag försöka sluta tänka på valet, och framför allt, politik. :P

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0