Nu blir det att blogga för tionde gången idag

Kanske inte riktigt tionde, men jag har haft ett väldigt sug efter att få blogga. ;D Tokigt värre alltså. Var ju på vårdcentralen idag och plockade ett stygn, det andra gick inte, så vi ska avvakta och se. Det intressanta var ju att det inte stod i journalen att stygnen skulle plockas, men då jag visade sköterskan så tyckte hon att det var konstigt, för dem behövde plockas, vilket jag har sagt. Tyvärr fick hon bara bort ett, för att det har som vuxit fast, men det löser sig snart. :)

Kring halv sex tiden idag ringde Micke, han var lite fundersam för han hade hittat typ något kryp på Ricky, förmodligen en fästing, så han ville att jag skulle komma och titta på det och hjälpa att plocka den. Så jag for dit och självklart var det ju en fästing, dem är ju it så svåra att känna igen. Så tillsist efter lite bök så fick vi bort den, och Ricky var så himla glad. :p Sen for jag hem en snabbis och käkade och sen begav jag mig till Korsträsk för vi fick ju nyckeln till stugan ikväll. Gud så himla mysigt det var där. Vi har varit där i nån timme och gått igenom en del grejor. Till helgen blir det ju att fixa och dona som tusan, och vi är ju 5 pers som kommer hjälpas åt, så vi lär ju hinna mkt. :) Men nu ska jag göra lite nytta och sen gå och lägga mig. Tjarrå Bengt!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0