Stickarn

Fysatan vad jag är duktig. Har hunnit sticka två st, vet it riktigt vad man ska kalla dem, men vi kallar dem "halsdukar" fast ändarna sitter ihop. :p Har hunnit ta kort på dem, men har inte hunnit lägga upp dem tyvärr. :p Det får bli en annan dag då jag har tid. Dessutom har jag jobbat ikväll så jag är aningen trött. Kommer inte orka se reprisen av idol inatt. Fuck! Men annars går allt åt rätt håll nu. Ska ju in på kk imorn. Skönt att göra bort det. Sen på fredag ska vi till Happis på IKEA! :D Sen på kvällen blir det kanske partaj och utgång i Pite. :) Får väl kanske be morsan sponsra med nån krona så jag har råd. :> Håhå! Men nu är ajg faktiskt för lat för att blogga, så gunått!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0