Titta Titti

Idag har jag inte gjort sådär jättemkt, mest gormat med min dator. Jäkla skitburk. Så det blir att använda Macen istället, som förövrigt också är skit. :p Efter att vi hade gjort mat, så drog jag, morsan och Rippe till Gobbas. Vi for dit för att se på Nyström nyvovve. En jämttik på ungefär 5 månader som heter Titti. :D Hon var gode söt, så vi tog ut Lilleman och så fick dom busa ute ett tag. Det är så himla bra träning att ta med hundarna vars än man far, och även om man bara lämnar dom i bilen. Nu ligger Lainen nedanför mina fötter och ser så himla tossig ut där han sover. Tossbarn. Men nu ska jag lyssna på mjååsik och sova. Tjarrå!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0