To Las Vegas or Monaco!

Igår blev en chillardag eftersom att vi hade så trevligt dagen före. ;) Haha! Har suttit och stickat som en jävla galning, eller rättare sagt som en gammal tant. :D Jag är så jävla bäst! Såg filmen Mamma Mia på tv idag, och den är som ändå gode bra. Så nu har man ABBA i skallen. ;D Håhå. Efter den så blev det en till film med Maryl Streep på 3:an som jag sitter och ser just nu. Det har inte gått så långt av filmen, så det har inte hänt så mkt än, men det kommer väl snart. :)
På onsdag blir det till Pite på "kk" igen. :p Håhå! Morsan följer med så då passar vi väl på att göra stan efteråt. :) Däremot har jag ju inte direkt nå pengar för tillfället, så det blir nog bara gå och titta, men det gör ju inget. :) Men nu ska jag återgå till tv-tittandet.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0