Vars fan är Sverige påväg egentligen?

Vem fan är så dum att man röstar på Sverigedemokraterna? Skäms på er! Har egentligen inte velat yttra mig det minsta om nånting som har rört valet, men jag menar hallå, då det är så många som tycker att SD är bra och har vettiga saker att komma med, och ännu värre att folk röstar på dem, så är det väl någonting som har gått snett! Jag förstår inte varit vi har gått och blivit så jäkla trångsynta. Har det med generationerna innan att göra kanske? Det kan ju vara så. Varför är det ingen som tänker själv längre? Varför överlåter man det till andra? Vars tog alla intelligenta människor vägen? Vart tog humaniteten vägen?

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska tycka om människor längre, jag trodde faktiskt vi hade tagit oss längre än så. Djur är egoister, även vi i grund och botten, men har inte vi tagit oss lite längre än så? Evolution mina dammer och herrar, evolution. Och jag har bara en sak att säga, fuck it.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0