Yey! Rösta förfan

På ett snart så ska jag fara och rösta med moder jord. Har gode klart för mig vad jag ska rösta på, och jag står fast vid mina åsikter. Sådetså! :p

Idag har jag bara varit på långprommis med Rippelainen, synd bara att jag fick så ont då jag kom tillbak igen. Ska egentligen inte röra mig så mkt, men kan ju fan it låta bli, blir ju knäpp om jag it får göra nå! Sen iaf då jag kom in så pratade jag med Petra potat i telefon i ungefär en halvtimme. Hon ska ju till Turkiet på lördag den skurken. Hon ville att jag skulle följa men tyvärr så hade jag inte råd, så det får bli en annan gång. :p

Imorn kommer BC hit och vi ska ha lite fyllekalas, vi ska dricka lapin, dock inte hennes hund Lapin, utan ölen. Det komemr bli gode najs, någon som vill förtära alkohol med oss?

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0