ÄNTLIGEN!

Nu ska jag äntligen få sova. Nu behöver jag inte upp och jobba under nätterna nå mer, iaf inte på ett tag. Det blir första natten jag får sova på ungefär fyra veckor. :p Härligt! Blev bjuden på middag idag hos mormor, hon hade gjort pizza. Hennes pizza är väääldigt god faktiskt. Hon och mamma hade ju varit förbi gammelmormors hus i Nedre Tväråsel idag för att kolla på lite grejor. Det fanns tydligen nå gamla stora skåpar där som morsan tyckte var fina om man skulle få göra om dom och så. Så imorn ska jag också dit med mamma och mormor, och hämta hem dom skulle jag tro. Så måste ju då låna släpet av farsan. Kommer nog kännas lite knasigt med tanke på att man inte har varit där på fleeeeeera himlarns år. Men nu ska ju Sune sälja huset så det är som därför. Men nu ska jag nog slänga mig i säng skulle jag tro. Haha.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0