Det går för fort, jag hinner inte med

Har ju tyvärr inte bloggat på ett tag. Haha. Men det får ni helt enkelt stå ut med. Har hänt vääääääldigt mkt, men jag ids it börja skriva om allt. :p Men har ju då iaf börjat skola och det känns mkt bra. Roligt att träffa nya människor och sånt. Sen igår blev det utgång med en del av det gamla gänget eller vad man nu ska kalla det. Det var jag, Vicente, Björn, Peter och Elina, och vi hade fruktansvärt roligt. Jag har saknat det där alltså! Helt galet. Folk måste ju tro att vi är helt baki flöte. ;) Däremot börjar min hals paja, är nån förkylning på G, men får väl bara hoppas att den försvinner fort. :p Sen ska jag även till frissan imorn, det blir klippning och färgning så det ser man ju verkligen fram emot. Synd bara att det kostar så mkt. :p Men nu ska jag nog sova. GUNÅÅÅÅÅÅÅÅTTTTTTTT!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0