Ja fytusan

Hade tänkt att jag sku blogga, men jag ids fan it. Tänkte lägga upp lite bilder från PDOL men det kommer jag nog vänta med. Sen så tänkte jag lägga upp en jävligt sjuk film från i lördags. Haha tur man har kamera på telefon. Var tänkt att jag skulle i säng tidigt i lördags, men it fan blev det ju så. Seb, Junsch och Robin behövde skjuts hem från Lule. Var ju nämligen LK i helgen. Snäll som jag är så ställde jag upp och hämtade dom mitt i natten. Tror nog att jag skrattade sönder mina lungor, för dom är så himla galna dom där pojkarna. :p Haha. Jag och Rippe fick oss nya smeknamn, Lillpläden och Bengtsson. Haha. Eftersom att jag blev äckligt pigg då vi var på byn igen så bestämde vi oss för att fara och bada en sväng. Jag var nykter och det var jag som badade. Haha. Fegjävlar säger jag bara! Men det var ju ändå gode kallt så. Jaja, men nu är det bara fyra nätter kvar att jobba. Längtar som tusan. Sen helgen därpå hade jag nog tänkt dra en stughelg. Dom som vill får mer än gärna följa med. Sen nån gång in i september kanske jag skulle ha fest. Men nu måste jag slänga mig i säng så att jag tar mig upp 02.30. HEEEEEJA!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0