Hang Patters och Chipstuttar

Kvällen levererade som fan! Blev impulstripp till pite, och självklart var det ju alkohol med i bilden. Men drack ändå inte värst mkt, var lite sådär salongsberusad kan man väl säga. Det var jag, Kicki, Burk och Andreas som körde min bil då. Vi fick stå i en hel evighet och vänta utanför Kalles, vi skippade Challenge för där var det ändå längre kö. Väl inne drack vi väl en aning och så skakade vi rumpa och svettades som nå jävla as. På hemfärden så följde även Bea med. Men den var ändå gode lugn, tills vi då självklart kom tillbak till byn. Helt plötsligt fick vi får oss att fara och åka madrass i pulkbacken. Jag blir så lycklig. Såhär slutade allt.     
HAHAHA! Min framtida make.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0