Busigt.

Idag har det inte varit en särskilt händelserik dag. Har mest chillat och sånna trevliga grejor. Btw brände ju bort födelsemärket mellan näsbenet och ögat igår, men tyvärr tog han inte allt. Jag fick inte heller bedövning för att det låg så nära ögat, men jag är ju vörsta BAD ASS så sånt behöver it jag. ;) Men nog tog det väl lite ont eftersom att man bränner, men det är bara att bita ihop. :p Så nu springer jag omkring med ett plåster på näsan. :D Men tur som fan är det genomskinligt så på håll syns det inte. :p Ska ha det i typ några veckor tyvärr. xD Men det är bara att härda ut!
Imorn blir det till pite igen, ska till optikern och så hade jag en tid på sjukan, men fick ett meddelande idag om att dom var tvungen ställa in det. Men men, så är det ju ibland. :p Så då blir det att gå på stan någon timme och sen till optikern och plågas. :p Haha.
Btw så har Sita varit här med mig idag. Hon har blivit så jävla lugn den hunden och inte nog med det så har hon blivit minst lika mysig som Rippe. :D Men det är ju klart efter första löpen mognar dom ju till rejält. Men nu blir det sova. HÄJTÅ ALLA SMÅ BARN!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0