Eh?

Varför är jag vaken just nu? Tror det beror på att jag är sjuk och då blir ALLT rubbat. Vad än det är, jag lovar! Haha. Glömde skriva att jag slipper 6 timmars jobb på bordet och stolarna. Skulle lägga ner en timme minst per stol och putsa, men det behövde jag inte. Vi provade grunda och voila! Var någon speciell lack och den var gammal och det innebär att jag bara behöver grunda och inte putsa i flera timmar. Hallelujhaa. Har inte hunnit grunda klart allt än. Två stolar behöver fixas upp lite innan. Men dem andra ska jag börja måla imorn (eller idag kanske det är?) farsan ska fixa en matt vit åt mig, tror det blir halvmatt(?) är inte säker på det än, men det kommer bli skitabra. Fan vad jag är bäst. Fisk.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0