Fy Faja

Nu har jag varit jävligt dålig på att blogga, som alltid. Från torsdag till söndag så har jag haft besök av Petra och Quinn. Vi har chillat, varit ute med hundarna, sett skräckisar och sånt där knasigt. Det har iaf varit väldigt trevligt. På torsdagen skulle jag ju till optikern så vi passade på att gå på stan, så vi drog till intim där jag köpte en ny behå för ett gode bra pris nämligen 369:- dessutom fick jag hjälp med storleken och snacka om att jag har varit ute och cyklat. Jag har 70D/DD, tidigare använde jag ju 75B men fick alltid dubbelboobs i alla behåar. Så nu vet jag vilka storlekar jag ska kolla efter, och otroligt nog stämmer ju det hon sa, för då jag provade rätt storlek så vart jag jävligt nöjd för allt var så bra! :D Haha. Aldrig mer nå jävla dubbelbröst HAHA!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0