Fyfan vad jag är duktig!

Jag är så jävla bra alltså. Haha efter gode länge så är jag äntligen klara med stolarna! Eller jag har it fixat tyg ännu, men nu har jag målat 16 varv plus lite till, vilket jävla pillergöra. xD Dessutom måste man ju vänta i 8 tim innan man kan måla igen. Men nu är det ju som sagt äntligen klart med målat. Så ska beställa hem tyg ikväll så att jag kan klä sitsarna snart. ;) Morsan blev gode på dom sjuk och ville ha dom, så har hon tur får hon kanske ta dom till stugan eller nå. :D Men väntar med att ta nån bild tills sitsarna är inklädda. :P

Förra lördagen for jag med katterna till Korsträsk. Eftersom att jag är allergisk så ska vi ju prova ha dom där, och än så länge funkar det väldigt bra med allt, tillochmed med mormor och morfars hankatt Rasmus. Han är en riktig vilde den katten, riktig utekatt. Men skönt att det funkar som sagt. :P

Till veckan blir det till pite på måndag, lule på tisdag, och pite igen på torsdag. :p Haha blir att färdas mkt. Ska på "jobbintervju" på måndagen, och shoppa lite grejor med mormor åt mamma. HAHA! Tjorvigt. Sen ska jag till en hudläkare typ på tisdag, och på päs på torsdag och sist men inte minst så ska jag till optikern samma dag. :D Haha! Mkt "läkarbesök" i veckan. :p JAG ÄR SÅ SJUK!! EHE! I alla fall i skallen. ;D

Men nu blir det att slänga sig i väggen... Eller var det duschen? Misstänker att jag har vit måla i skallen :o Alltså i håret! HÄTJÅTÅJÅTJÅ!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0