Ojojoj

Vilken helg alltså. Har varit jävligt rolig, men tyvärr så är min kropp f r u k t a n s v ä r t sliten. Men det finns väl ingen annan att skylla än mig själv. :p Haha har skaffat måååånga nya vänner den här helgen. Men det är bra det också.
På lördagen då jag vaknade var jag bakis som ett ägg. Sen helt plötsligt ringer Ulrik och berättar att han, Tia och Tjugo kommer och hälsar på, så då var det ju bara att klä på sig och dra till Korre. Alltså snacka om sköna hundar, och det är så skönt att man kan slänga ihop alla utan attt det blir bråk. HALLELUJHAA MOMENT! Btw så blev Rippelainen väääääääldigt glad då jag kom hem idag för jag hade inte sovit hemma. Min hund är bäst. :D
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0