Projekt #?

Ja, nu har jag ännu ett litet projekt på G. Ska fixa upp fyra stolar och ett bord. Dom är väldigt gamla och fräna som fan. Blir mest troligt att måla vitt och byta tyg på sitsen. Dom är liiiite slitna pga att dom har varit med om en översvämning om jag skriver så. :p Dom stod i farmors stuga i Fällforsen sommaren -95 när halva stugan hamnade under vatten. Farmor fick dom av en bekant osv osv. Dom är gode gamla iaf. Så tänkte att det skulle vara roligt att fixa upp dom för dom är så himla fina! :D Jag vet att jag skriver mkt DOM, och jag vet att det inte heter det. Eller rättare sagt att det it stavas så. MEN SÅ MKT JAG BRYR MIG DÅ!!! EEEEEEEEHE. (Ska försöka fixa en bild på en stol.)

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0