Yeey måndagen avklarad

Var ju i pite idag och det gick bra. Mormor följde med och gjorde stan en sväng. Köpte ett par jäkliga najsiga skor på halva priset och så köpte jag Kanebo's Sensai Emulsion Light som jag alltid använder. Däremot är den ju hyffsat dyr plus att man måste använda ett ansiktsvatten till den också, men det hade jag kvar av, så det blev att betala 800kr för den lilla flaskan. :p Haha. Så går det om man är känslig. Vi for även och hälsade på mormors bror Sune i öjebyn. Väl där så blev hela jag nerdrägglad av en stor mastiff, han blev väldigt förtjust i mig den hunden. Huvva! Är glad att mina hundar aldrig drägglar.
Imorn blir det till lule då och troligtvis ta bort några otrevliga födelsemärken, speciellt det på näsbenet uti ögat som jag har velat ta bort länge för jag har mkt besvär med det, och kolla upp dom nya som jag har fått den här månaden och månaden före det. Ska även passa på att springa på nån affär för jag är i stort behov av några nya behåar och lite sånt tjafffs. Dehehe,d,dald
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0