Fiskarn!

Igår var jag i stugan och fiskade lite. Drog upp en äcklig jäkla gädda som jag sen slog ihjäl med en pinne. Hahaha! :p Efter det var jag lite mordisk ännu en gång, körde ihjäl en fågel då jag och mor var påväg ner på byn. Trodde att den hade klarat sig, men inte det. Morsan kom in då vi var hem en sväng och sa att jag hade halshuggit stackarn i grillen. Så jag körde runt med en död fågel i grillen på byn för jag ides it ta bort den. Haha. Men turligt nog försvann den då vi for ut igen, så jag slapp börja gegga uti hän. Hahaha. Sen idag så har jag fiskat nästan hela dagen, och dragit upp några abborrar vid bryggan, och fick en helvetes jävla fet en, men den släppte preciiiiiis brevid bryggan. Man kan inte säga att jag var så himla nöjd då, för det var då en drygt ett kilos abborre. Haha men blev lite glad igen då pappa hittade ett luftgevär i bodan med kikarsikte så jag fick skjuta lite på fiskar och dylikt. Hahaha. Sen innan jag for hem så for jag och pappa ut i båten med ett mjärde, så ska bli intressant imorn och se då vi plockar upp det om det har blivit nå mkt fisk. Men nu, sängen.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0