Heja fia

Nu har jag ett fett djupt köttsår i handen. Haha. Hoppas bara att det blir bra av sig själv, så jag slipper färdas in på sjukan nå. Tur att man är bäst, och tur man lyckas klämma sig på dom mest udda ställena. Får väl se hur det går i natt att jobba, men det är väl bara att bita ihop. :p Har även bestämt mig att det nog blir PDOL på lördag. Hade bara tänkt vara hemma då eftersom att jag kommer säkert vara lite sliten och så för att det kostar pengar. Men vafan. Jag sitter ju bara hemma hela tiden, och folk har börjat efterlysa mig. Haha. Dom saknar partyfaja. Hahaha. Jag måste ju leva upp till mitt "rykte" som världens galnaste kvinna. QUINNA! Håhå. Jag som tycker att jag är så lugn, tråkig och negativ. Men har väl varit som i en annan värld ett tag. Men nu blir det ändring på det. :p
SMISK!

Kommentarer
Postat av: petra

hejja partyfajaaaaaaaa! =P

hoppas vi ses på lördag

2011-07-28 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0