Helg

Helgen har bestått av jobb, utställning i Sjulnäs och fiske på ett ungefär. Var på utställning igår och ställde Ricky, det gick jätte bra han blev andra bästa hane och fick CERT och CACIB. Så ett till CERT så är han svensk utställningschampion. Kul! :) Sen följde jag med Micke, Monica och Viktor tillbak till Långträsk. Där bjöd dom på grillat och efterrätt. Det var väldigt gott och en mkt trevlig kväll. Vi for ut med båten kring 22.00 och fiskade lite, och nog fan nappade ju galet mkt, så det blev uppdraget ungefär 10 jävligt feta abborrar som jag sen fick ta med mig hem till min kära mor och far för att rökas. Kom hem kring ett inatt därifån. Haha. Snacka om att jag är sliten så lite jag har sovit dom senaste dygnen. :p Ids knappt blogga längre. Men försöker ju i alla fall. Sen idag så tog jag det bara lugnt och drog upp till stugan och fiskade lite till. Haha. Blev några fina abborrar där också. Gjorde mig ett försök på att bryta nacken av en fiskstackare, men lyckades inte sådär jättebra. Så mormor kom och våldade av nacken på fisken, och det sprutade till och med blod. Hahaha. Hon är så våldsam. :p Så nu blir det att sova så att jag orkar kliva upp 02.30 igen för att fara och dela ut tidningar. Men tänkte bjuda på nån bild på Rippelainen först.
Gäsparn! Det tog alldeles för länge för att lägga upp nån mer. Mitt internet tjorvar. Gunått!
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åååå vilken härlig bild, nobsgäspar är härliga, låter han mycket när han gäspar, det gör Svante?!

2011-07-22 @ 19:04:52
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0