joow

Alltså just nu känner jag mig jävligt ensam. Skulle behövt nån att surra med lite. Haha. Å andra sidan måste jag sova också så jag orkar upp och jobba. Sover ju alldeles för lite. Men det löser sig nog. Längtar som tusan till hösten, för då händer det mkt kul. Jakt, hundutställningar och så börjar jag ju på möbelrenoveringsutbildningen på folkan. Spännande. Var till vistträsk idag på Nilssons och köpte nå jobbarhandskar, nöter ju upp ett par i veckan då jag jobbar på ett ungefär. Sen så köpte jag även en Pinewoodfleecejacka som jag ska hämta imorn, för då är det broderat och klart. Kommer stå "Ulriksdalskogens Kennel" på ryggen. Kommer bli roligt att få se hur den blir. Lär säkert bli nöjd.
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Syns att Rippe ser ut som en "riktig kille" han har bra mycket kraftigare huvud än Svante som ser lite ut som en tik men han klarade av att vandra Jämtlandstriangeln med oss och döda 3 st lämmlar trots att han var kopplad. Ripa fick han oxå se och ren.

2011-07-22 @ 19:07:31
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0