Kickstart my heart.

Myspys. Jag är helt slutkörd i skallen. Idag har man varit i Happis på IKEA och trängts med en massa hänsynslösa finnar. Haha. Nej nu ska vi inte vara sånna. Har iaf inhandlat lite smått och gott. Nu är man ju faktiskt några kronor fattigare. ILLA! Så ikväll har jag, mor och far pysslat på, byggt ihop grejor, borrat i väggarna och allmänt stört mina grannar. Blev ju faktiskt en gode händelserik helg, tro det eller ej. I fredags blev det stugchill, måla lite stol, fixa och dona, sen på kvällen blev det party i pite. Det var vääääldigt roligt som alltid. :) Sen lördagen blev det ändå mer stugchill, måla och greja på. Sen idag blev det Happis och håll i gång hela kvällen. Hahaha. Så nu är jag och Rippelainen gode trötta. Btw så fick jag papper i fredags om att jag hade blivit antagen till möbelrenoveringskursen på folkan, och det var väl pga att Barbro fick höra att jag hade sökt till det så pratade hon med sin kollega och fixa in mig. Haha. Tur man har kontakter då! Så det var ju ett väldigt positivt besked eftersom att det är ASMÅNGA som söker till kursen. Men nu! Nu blir det sova. GUNÅTT GULLEBARN!
SMISK!

Kommentarer
Postat av: petra

Grattis Sofia!

2011-07-12 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0