Ojoj

Allt är som en jäkla dimma just nu, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår. Men idag, förutom att ha jobbat, så har jag varit i stugan och hållt på med alla tre hundarna och sovit. Haha. Senare så kom Johan och Michaela dit. Så det blev mat, lite efterrätt med jordgubbar och grädde. Sen drog vi ut och fiskade, och självklart drog jag upp en gäddjävel. Haha. Jävligt typiskt. Men efter att jag var klart med den så mådde den nog it så bra. Hahaha. Blodade ner båten gode mkt, för fiskjäveln hade ju lyckas få in kroken åt helvete. Men nu måste jag nog slänga mig i säng så jag orkar upp och köra postbil. Hahaha. Det är skitlejt att sitta på fel sida, men det går så fort att vänja sig så det är ju inga problem.
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Har du blivit brevbärare på heltid?

2011-07-26 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0