Duktig Fia!

Nu har jag klätt in stolsitsarna klart, med hjälp från mamma såklart. Vi är ett sånt bra team. :p Tog ett tag för vi insåg att det blev för tjockt då det andra tyget var kvar, så vi var tvungen sprätta allt och det tog jävligt mkt tid. Men nu är dom klara iaf. Den ena stolen är klar, så nu är det bara kapa lite och fixa uti den andra så blir den nog också klar snart. Fina blev dom då. Däremot blev bilderna inte riktigt schyssta. Dom är MKT finare irl. Man ser tyvärr inte detaljerna. Tyget ser mest bara fult ut där.
Tråkigt att bilderna alltid blir så dåliga, till och med färgen suger. Haha. Men efter detta äventyr så lagade jag och moder jord mat, och självklart blev maten jättegod. Mina recept är alltid bäst. Sen begav vi oss till stugan och kollade, för nu är mattan lagd i badrummet och sånt. Sen drog jag och morsan och solade, hon tvingade med mig rättare sagt. Solade i jävlat hela 16 minuter. Haha. Efter det så jag ut som en prickigkorv. Jag hade så mkt fräknar att jag nästan fick gå och gömma mig i ett hörn. :p Inte mina favoriter må jag säga. Sen ikväll så färgade vi mitt hår, så nu känns det fräscht och bra igen. :) Men nu blir det sova för imorn måste jag få lite saker gjort även fast man inte ska jobba eller nå. Ska även ut på byn och titta på nå tjaffs och så hade jag tänkt köpa en present åt Petra Potat som fyller 22 år på söndag. ;) Grattis quinna! Men gunått.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0