Ja herregud

Känns som att mina lungor har tagit gode mkt stryk nu senaste veckan. Snart hostar jag upp dom. :p Himlarns. Vill blir frisk. Men nu ska jag faktiskt försöka sluta kröjma, för det är ju trots allt it så jätteintressant att sitta och läsa om en massa elände. Har inte gjort ett jäkla skit i helgen. Har mest bara sovit faktiskt. Eller har ju varit ner till stugan också. Idag var Inga-Lis, Rut, Elsa och Ronja och hälsade på i stugan. Ronja är så himla fin. Hon är väldigt lik Vilma, både utseendemässigt och mentalt. Rippe blev väldigt glad och ville leka med sin kullsyster, men hon sprang mest bara omkring och var glad. Men hundarna känner ju igen lukten från sina uppfödare, dom vet ju inte vem det är men oftast att det är en väldigt positiv lukt. Därför har våra valpar (dom vi sålt iväg) blivit jätteglada då dom träffat oss, eller så är det bara vad man vill tro. Men dom brukar ju inte vara sådär jätteübergalenglada mot andra på riktigt samma sätt. Så idag hade vi fyra stycken vilda nobsar i stugan, härliga tider! :pSen så tränade jag och Rippe slalom idag. Har ju nämligen fixat mer agilityhinder. Han är så himlarns lättlärd. Så några gånger till så kanske det sitter. Håhå! Min lilleman är så duktig.
Sötronja
Tänk att två kullsyskon kan vara så olik i färgen. Snyggvovvar.
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad annorlunda hon ser ut när hon är så vit och har leverfärgad nos. Jätte fin men ser mer ut som en annan ras. Märkligt att nobsar kan skilja så mycket åt i färg och storlek.

Vår Svante är ju på tok för liten men ofta är det bra som härom kvällen t ex när jag precis skulle krypa i säng. Då kom han springande in i stora rummet i stugan, hoppade upp i soffan och skulle till att börja kräkas. Jag som väntade på att bävern skulle simma förbi nere vid stranden, ropade "nu kommer det" varpå min man som låg i sängen trodde att det var bävern som kom och undrar om jag fått en knäpp när jag i nästa sekund ropade " å jag som inte har några trosor på mej". Han undrade ju varför jag bekymrade mej om trosor när stod inne och bäverspanade men jag hade ingen lust att rusa ut på gården med bar underkropp. Hann i alla fall fånga Svante i farten å få ut han på gräset. Kan lova att det vart 2 rejäla pölar men jag tänker inte tala om vad han hade ätit för det var sånt som man tycker att bara katter ska äta.

2011-06-10 @ 13:23:03
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0