Sliten

Jag har slitit och gått an nu alltför länge. Men efter jag har flyttat klart blir det slut med det. Jobbar ju bara imorn och på tisdag sen blir det uppbehåll ett bra tag. Skönt. Dessutom så hinner jag ju flytta klart då. Idag har världens bästa pappa hjälp mig att fixa bordet vi hämtade igår från Korre. Var i jävligt dåligt skick, men pga farsans skills så blev det FÖRBANNAD BRA! :D Men kort sammanfattning av helgen. Fredags umgicks jag lite med Kicki under dagen, vi for ut och käkade en tidig middag på ett ungefär, sen drog jag till Korre och plockade upp Marcela. Vi drog och fixade lite i läggan, och sen drog vi nog vidare till Monkan och Micke där mor och far höll hus. Jag kan säga det att jag skrattade så jag grät. Vilken extremt bra kombination dom där är alltså. Hälsade lite på Ricky och Titti lite också. Himlat snälla vovvar. Sen blev det hem och sova. Lördagmorgon jobbade jag några timmar, sov lite och drog sen på släktträff. Var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig, sen drog jag, Marre, mor, far och bror och hämtade alla mina stora möbler förutom säng, gavel och garderob och for med det till läggan. Idag har jag inhandlat lite grejor, förstört tre stycken öl, städat toan och grejat på i lägenheten. Så nu är jag jävligt död, hade tänkt slänga mig i duschen och sen i säng så jag orkar jobba imorn. Tjohej.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0