Alltså nu har jag fan lite å göra



Håller på sticka en mössa till min kära moder.



Målade två älghorn, och ett renhorn vitt. Det ena fick ta plats på min byrå. Tänder man ljuset blir det lagomt mysiga skuggor. Haha. Jag gillar inte sånt som andra gillar, ja tack.



Håller på fixa upp morfars gamla lokor. Eller det var ju en hel loksele, men resten av selen var i dåligt skick, så jag plockade bort skiten och fixade upp lokorna istället. Nu är dem iofs inte klara för har bara hunnit fixa dem och lägga på första lagret med färg. Men det blir säkert bra.



Den här fula kissen ska målas i en matt vit färg åt mamma.

Har en massa mer grejor som jag har tänkt fixa upp och måla. Ett bord, en hörnskåp, en bokhylla, några ljusstakar, en hylla osv. Haha jag älskar verkligen att måla. Tjoho!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0