Jag har ett kreativ-il just nu. Jag har tusen idéer och jag måste bara få göra en massa grejor och ha mig. Haha. Måste beställa lite grejor och så måste jag få tag på min papi så jag kan få tag på virke. :D Ehehe. Alltså fyfan vad bra jag är.

Idag så har jag, moder jord, Rippelainen, Vilma, mormor och morfar varit i stugan och myst lite. Blev att åka lite skoter med morfar. Haha min morfar är så jävla bäst. Sen så var det en kille som körde skoter precis förbi våran stuga, och helt plötsligt var skotern upp och ner. Så självklart gick jag och morfar dit och skulle hjälpa han, för det var ju it så lätt för han var ju gode liten ändå. Men det var då inga problem att få skotern rätt väg. Haha. Däremot tror jag att han skämdes pojkstackarn. Jaja, men han gjorde ju inte illa sig iaf.

Kring fyra drog jag och mor ut på byn. Jag köpte lite garn till en mössa (AHAHA), ovanligt. Sen köpte jag också ett jäklarns armband på MiM, alltså jag är kär i Snö of Sweden, det gick bara it att gå därifrån utan det. Sen vart det till ICA och handla lite mat. Mössan jag har börjat sticka är något mer komplicerad än dem jag brukar sticka, men det är alltid kul med lite utmaningar. Jag menar, övning ger färdighet. :p Håhå!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0