Hallelujhaa!

Idag har jag, Jennie och Camilla varit till lule. Har blivit många svängar dit på sistone. :p Haha. Däremot är jag besviken på alla ställen där dom säljer behåar till någorlunda bra priser. Finns jävlat ingen i min storlek! Tror inte ens dom tar hem den storleken. JAG ÄR BESVIKEN! Jag är dömd att vara utan bh. Haha. Inte kul! :p Nämen seriöst! Jag vill it behöva slösa JÄVLAT ALLA MINA PENGAR för att få mig en bh som sitter bra. NU ÄR JAG LESS! :P Men tur jag ska jobba heldag imorn och på måndag då, så jag har råd med lite stöd. Haha. Så det blir att kliva upp före fan imorn, för jag börjar klockan sex. Men himlat skönt att jobba. :) Håhå jaja.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0