SMASK!

Ikväll har jag varit i Pite på SMASK. Alltså Sveriges Musikakademikers Sång Kåntest. Det var väldigt underhållande må jag säga. De sände live och allt. Självklart var vi där för att min käre bror spelade i orkestern, och för dem som inte vet så spelar han ju trummor sedan många år tillbaka. Precis som min fader har gjort. Haha. Nämen det var väldigt underhållande iaf. Men nu blir det sova för imorn väntar en jävligt lång dag. Ska kliva upp kvart över sex för att sedan bege mig till Åsele med Micke och Monika. Självklart är det ju utställning vi ska på, och självklart så ska jag ställa Ricky. Det kommer nog bli kul. Håll tummarna för att vi får ett CK/CERT imorn! :P
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0