Eller huuuuuuuuuuur

Igår blev det jobba lite, for ut på åsen och gick med Rippelainen, och sen bio med Camilla och Jennie. Såg Pirates of the Caribbean 4 och den var väl helt okej. :) Sen drog vi hem till Jennie och såg Rio, och den var gode kul! Ikväll blir det också jobb. Känns bra för jag behöver pengar just nu! Håhå. Johnny har hittat en annan lägenhet åt mig som han tyckte skulle passa bättre. Jag har varit in i just den tidigare och den är fin. Den har balkong och allt, och det skulle ju inte vara helt fel. Men ska troligast dit och titta på den och sen får vi väl se. Är inte hundra på att jag vill flytta riktigt än. För den är ledig från den 1:a Juni och det är ju bara typ två veckor dit eller nå liknande. Jaja men det återstår att se hur det blir.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0