Håhå!

Trevligt. Det blir flytt på lite drygt två veckor då. Ska nämligen få omtapetserat i hela lägenheten och det är jäkligt bra. Däremot var vi dit ikväll och den var grisig så förbannat, den är inte urstädad jäklat nå. Eller ja kanske golvet men inget annat. Varför är människor så himla grisiga? Dessutom ta reda på sin egen skit kan man ju göra, men då det blir att vara tvungen att ta reda på annans skit, då är det inte kul alls. Jaja det löser sig. Haha har iaf sålt lampan som jag slängde ut på blocket idag. Fort vare gjort. Skönt som tusan. Sen så målade jag även klart stolen idag, så nu saknas det bara klossar och tyg för att klä om sitsarna med. Den andra stolen får vänta lite för den är i behov av lite annat fix. Idag jobbade jag halvdag, det blev att skjuta fönsterbänkar och det har då gått jäkligt bra. Vi ligger bra till nu, så det blir samma imorn. Tiden går så fort då man gör det, och så är det ju roligt med lite variation. Håhå. Men nu ska jag sova. :)
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0