Heja

Igår var jag på arbetsförnedringen och för en gångs skull blev man faktiskt trevligt bemött, jag var till en kvinna som jag inte sett där tidigare. Hon var iaf trevligt vilket gjorde att besöket kändes gode bra faktiskt vilket det inte brukar göra för att dem är så otrevliga i vanliga fall. Tacka vet jag trevliga människor. Sen så knogade jag på hemma och på kvällen blev det upp till Korsträsk och greja på lite i storgaraget. Jag hade tur också för Andreas och Tjugo var där, däremot fick inte Vilmas syster Tia följa tyvärr, men det var kul att träffa Tjugo iaf. Sen så drog vi till stugan en sväng och jag målade halva taket i sovstugan, och så putsade jag lite foder. Såg även igår i storgaraget två stolar från farmor som påminner om mina fina stolar som också kommer från hon, fast dom var ju mer raka dom här två. Så tänkte ta hem dom och fixa upp dom också. :) Hann även klä om min pall igår. Haha. Jag är så duktig. Idag så har man varit till käftis för mina visdomständer tjorvar. Så snart blir det till en käkkirurg som ska operera bort dom jävlar nere för dom växer rätt in i mina andra tänder. Dom är helt fel väg alltså. :p Men vi skulle vänta och se tills det blir svullet igen. Haha. Men har väl tur och får behålla en iaf uppe, den ryms ju eftersom att jag plockade en tand för ett och ett halv år sen. Men den andra uppe ryms nog inte. Haha vilket tjorv alltså. :p Men så är det väl om man är en inavlad bastard. Fast där skojade jag, så är det faktiskt inte. ;) Jag har bara lite otur ibland. :p Håhå!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0