Ja det är sant

Ja, jag är fortfarande förbannad från igår. Sådetså! Nu snackar vi sprängförbannad, fast ibland glömmer jag av mig. :p Haha. MEN VI ALLA VET JU ATT FINNARNA SUUUUUUUUGER! Hahaha. Sen så blev jag förbannad på alla idioter till Älvsbybor som for till Kanis och trakasserade den lilla björnungen och förmodligen dess mamma som dom trodde inte fanns där MEN FÖRMODLIGEN VAR DÄR ÄNDÅ OCH FÖRSÖKTE LOCKA PÅ SIN LIVRÄDDE LILLE UNGE! Skäms på er! Visst fan skulle jag vilja se en björn i det fria, speciellt en unge, men jag for inte dit för att jag råkar ha alldeles för mkt att tänka med. Ja, jag är helt enkelt smartare än er som drog dit! Seriöst tänk efter förfan! Synd bara att morsan inte hoppade fram och slaktade er.
http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=6165298

Kommentarer
Postat av: Kattis

Såg filmen med den lilla björnungen på jobbet idag när jag kollade aftonbladet en snabbis, blev illa berörd och tyckte att det var lite sorgligt med den lilla krabaten och sen se alla hyenor som absolut skulle dit och glo å filma å ha sej!

2011-05-17 @ 18:15:25
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0