Jävla vår

Jag känner mig inte på topp just nu alltså, men det är väl då man säger shit happens. Haha. Ögonmigrän och hela tjosan. Lite störigt då man inte ser ordentligt och inte kan göra någonting åt det heller. Attans talibaner. Dessutom har jag it alls nå ork till att blogga, som jag dessutom skriver i ungefär varenda jävla inlägg. :p Haha! Tack jag vet, jag är bäst. Nä men har iaf varit ute på långprommis med Rippe och plågat mig själv lite fastän jag inte har ork. ÅÅÅÅÅÅÅÅH JÄVLA ALLERGI!!!!!!!!!! Snart kommer jag att bli fullkomligt galen och få världens jävla utbrott, tro mig, jag känner att det är påväg. Ja he jär lurt. Uppåttjack nästa!

SMIRRE!

Kommentarer
Postat av: Josse

Pollenallergi? :P

Jag har det, jävligt jobbigt :S

2011-05-10 @ 18:13:19
URL: http://josselind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0