Kalas

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade har inte riktigt haft tid, men som vanligt ids jag inte skriva något roligt direkt nu heller. Idag fyller min kära mor 50 år, så vi har fikat och käkat gott och sånna där trevliga saker. Sen så fick hon ju lite roliga presenter av oss också, bla. en kaffemaskin för att dem dricker så mkt kaffe här hemma. :)
Har även varit och pratat med Johnny Blad idag, och han hade nån lägenhet på lövgatan (tror jag det var) som han tyckte skulle passa mig, fast jag har varit in i den mittemot och dem är väldigt trånga, tror inte ens att min säng skulle få plats. Haha jaja, man kan ju alltid fara och kolla fastän man inte direkt är sådär jätteintresserad. Sen var jag in hos frissan och beställde klipptid, det börjar verkligen bli dags att göra något åt mitt förbannade kråkbo. Ser rent ut sagt förjävligt ut. :P
SMISK!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja fy 17 det kom verkligen som en chock att Svante hade dubbelsidig patella luxation grad 2. Avlivning eller operation. Avlivning var ju inte att tänka på över huvud taget. Usch vad vi grinade den kvällen. Å inte grinade man mindre när vi hämtade hem Svante efter operationen. Är så glad att man bestämde att inte operera hans andra ben just nu eftersom han inte har besvär från det annars skulle han väl ha gjort det nu.



Nu är han hur pigg och tokig som helst, nästan så man glömmer bort hur hemskt det har varit och svårt att hålla honom lugn utan hopp och skutt. Nu törs vi släppa honom på tomten när vi är i stugan så han kan springa sitt fortaste nobsspring med svansen rätt ut. Han protesterar högljutt när jag tittar på "Huset fullt av hundar" och grannkillen med "dubbeldvärgpinschrarna" passerar. Håller tummarna att han ska vara fit for fight till den 25 augusti. Är ju inte klar med injagningen ännu.

Älskar verkligen nobsar och börjar ju bli vansinnigt sugen på en till kille. Kan inte se mig mätt på nobsbilder. Så fascinerande hur kloka, smarta, vakna och pigga dom är + humoristiska.

Sen att dom gillar att rulla sig i hästskit och ruttna knipägg är ju en annan femma.

2011-05-03 @ 21:38:05
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: we are on a mission from god

Lövis är ju gode nära mig iaf :D :D

2011-05-04 @ 08:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0