Mördarsniglar

Är ungefärligt vad jag tänker på just nu. Varför vet jag inte, men det bara är så. :p Haha! Idag hade jag tänkt avmaska katterna i Korsträsk. For upp dit, men då upptäckte jag till min förskräckelse att tabletterna inte räckte!!!!!!!!!! Dumma mig. Men mormor var snäll och bjöd på semlor så jag blev aldrig på dåligt humör. ;) Sen så fick jag fara på apoteket och fixa piller till dom små djuren. Så imorn tänkte jag upp och tvinga i Torkel och Hugo lite sånt, det är bara trycka ner det i halsen för dom är så snälla. Vet it ännu om jag vågar mig på att trycka i Rasmus piller, han kommer garanterat att göra mina händer till köttslamsor. Riv och slit, klös och bit, gråta! Mormor sa att han börjar klösa MASSOR, han är nog ute efter att döda. :p Haha! Men nog fan ska det gå om vi så måste vara tre stycken och binda fast hulkkissen. NU JÄVLAR RASMUS, NU ÄR DU KÖRD!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0