Yeah!

Igår var jag och tittade på dom två lägenheterna som jag har skrivit om. Blir att prata med Johnny lite och se vad han säger, för vissa saker var ju i dåligt skick. Men jaja. Igår blev det impulskalas i lule och det var JÄÄÄÄÄVLIGT GALET! Sen efterfesten och dagen efter är nog det roligaste jag någonsin varit med om, kan ju säga att jag är odödlig nu efter hur mkt jag har skrattat. Man har ju bäst kompisar alltså. Fick höra att jag lyckas supa folk under bordet. Det brukar bli så då jag dricker sprit, för då blir jag så galen och ska dricka så mkt som möjligt, och då måste ju alla andra också göra det. :P Haha! Nämen det är ju visserligen inte bra, så nu måste min kropp få vila från alla festligheter ett tag tror jag.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0