Idag är min mentala ålder 15

Jag känner mig på lite dåligt humör ikväll, men det är nog mest troligt för att jag är så trött. Men det är ju klart, var ju två timmars jägarskola idag. Idag har jag hunnit sticka en och två tredjedelars mössa. Haha. Någon som vill ha en mössa kanske? Det är ju så kul att sticka. Jag blir som it less. Däremot så stickar jag ju bara under den kalla tiden, alltså då man kan behöva det. På tal om något helt annat så blir det nog operation inom kort, i munnen dessutom. Hahaha. Ska operera bort mina visdomständer i underkäken för dom går inte dra, och jag vet att jag kommer få lite roliga grejor och kanske se en massa talande träd och flygande sängar. Ja inte vet jag. Fyfan vad nervös jag kommer vara, tur att jag innerst inne är modigast i Sverige (haha) och bara biter ihop. Men det är ju klart man vill väl inte klaga i första taget även om man är lite sådär rädd. Haha....
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0