Kommentera mera

Nej gör inte det. All skit jag skriver här är sån skit som med andra ord kallas mina åsikter, och mina åsikter har jag inte tänkt ändra för att någon dumförklarar mig, förolämpar mig för det eller dylikt. Jag är dum i huvudet, fine. Jag står ändå fast vid mina åsikter. Efter kvällar som den här så inser jag hur jävla less jag är människor. Människor är dumma, inget annat än djur i mina ögon. Egoister. Gör ALLT för sin egen vinning. Även om vissa saker är långsökta så är det ju faktiskt så. Jag är så JÄVLA LESS allt det här. Visst, jag menar inte att jag är värsta underbarnet, att jag är så mycket bättre själv eller så, men jag har då insett sånt som extremt många ALDRIG kommer göra. Det är jag faktiskt jävligt nöjd över samtidigt som jag bara vill vara dum och ovetandes som många andra. Nej, jag ska nog ta och isolera mig helt från omvärlden allt som bara går. Jag är för bra för det här. Men nu ska jag sova för jag drack två feta tequila på raken och ärligt talat börjar jag känna av det lite sådär lagomt just nu. Myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0