Nu...

... Blir det mer bilder. Men bilder är ju alltid kul ju!



Sådär ser min bänk på skolan ut för tillfället, har även två 60-talshyllor som syns lite på bilden som jag ska fixa upp. :) Pallen har jag bara målat benen på och även vaxat dom. Nästa vecka ska vi nämligen börja med stoppningen till pallarna, det blir på traditionellt vis så den lär bli 10 cm högre.




Gjorde decoupage på en pringlesburk. :p Vilket blev gode kul ändå. Kanske använder den som pastaburk eller något liknande.



Målade pappas gamla ljuskrona som han svarvade då han var 14 år ungefär, och jag tyckte då att den blev gode rolig. Tidigare var den ju i furu och med troligast en cellulosalack på, inte det snyggaste kanske. :P JAG HATAR FURU! Haha.



Min triforcetavla! Hahaha! Hoppas du läser det här Jennie. :P Ville inte bara göra den i gult/guld eller nå, så tyckte det blev kul att blanda upp färgerna lite. Dock blir ju bilderna alltid skitdåliga. :p




Gjorde nå glasgrejor igår som man kan hänga upp, däremot var det inte så himla lätt att borra ett litet hål i glaset, det tog en hel jäkla evighet. Men tillsist gick det ju. :) Ska kanske hänga den på min balkong eller så i något fönster. I alla fall så använder man glasfrost och typ nå schabloner och gör sånna där.




En till glasgrej! :p Som jag inte vet vad jag ska göra med. Haha.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0