Bananskurkar

Nu är jag inte riktigt lika arg längre. Känner mig mest nere faktiskt. :o Men det går väl också över snart förhoppningsvis. Måste skriva att jag märker faktiskt lite skillnad på min kropp just nu, det är påväg åt det bra hållet. Har börjat komma igång och röra på mig betydligt mer, och nu blir det på korpen varje vecka. Måste ju fortsätta då jag redan nu märkt skillnad. Jag har ju blivit så himla snygg. Haha. Yeeeey. Sen så har jag inte heller lika ont längre vilket är otroligt bra, vilket innebär att jag inte behöver fara till sjukan i pite nå himlarns mkt mer. Har tänkt göra allt jättebra på egen hand. Fyfan vad jag är bra. Nackdelen just nu är att jag blir alltid så fruktansvärt partysugen på hösten, men det är ju för att då får jag tillbak min energi som inte finns under våren och sommaren och så. Alla dessa allergier ska alltid ställa till det. :p Men iaf så kommer jag att planera in en fest här nån gång framöver. Så jag förmodar att dom som vill får komma. Ellerrrrr. Haha.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0