Det här är ju fan it sant!!!!!!!!!1

Peggan har pajat igen, ja det är sant. Den gick tre och en halv dag sen pajade den igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, om jag ska ta livet av mig själv eller bilen. Haha. Jag är sprängjävla galenförbannad just nu. Farsan berättade ett skämt för mig igår, vilket lyder;

"Vet du vad som är världens snabbaste varelse?
En etiopier med en matkupong."

Haha. Ja just precis. Nu blev jag på liiiiiiiiiiite bättre humör, men det är då extremt lite. Tror nog jag ska slänga iväg en beställning från nelly.se hittade nämligen ett par brallor från cheap monday som jag MÅSTE ha. Det finns inget annat. Men ska kanske vänta ett slag vi får väl se. Fanfanfan.


Jeans , Second Skin Stripe Jeans , Cheap Monday - NELLY.COM


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0