EDWARD, THE CHOSEN ONE

Hahaha. Ska absolut inte börja att skriva om peggan idag, för då kommer jag bara bli sprängförbannad och förstöra något. Haha. Så vi tar igår istället, då drog jag till Jennie och hade tvspelskväll och drack lite vin. Camilla var ju också med självklart. Vi hade jäkligt trevligt och det blev fruktansvärt svamligt, men det behövde jag nog. :p Idag firar jag att det är söndag med tvättid och städning av läggan. Då slipper jag ju iaf gå och tänka på att dom ska misshandla mig i käften i sunderbyn imorn. :p Håhå. Nämen det kommer nog gå bra, däremot ska jag be dom söva mig för jag vill då fan inte vara vaken. Men men vi får ju som sagt se hur det blir. Skönt att få ta bort tänderna nu istället för att vänta några månader till. Blir väl som en ny människa efter det. Eller ja, hoppas kan man ju alltid. :D 13 dagar kvar nu...
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0