Fuckfuckfuck

Jävla specsavers, jävla mongon skaffa er nya jobb eller gå och dö. Jag är sprängförbanand just nu. Varför ska ALLT gå åt helvete?`?????????? Jag är lesslessless... Har ett fetingsår på ögat pga inkompetenta idioter på specsavers i pite. MAN BEHÖVER FAN INTE VARA SÅ JÄVLA OTREVLIG. Kärringjävel. Min nacke och skalle är jättepaj just nu, jag har skitont, har en jävla infektion i kroppen så jag förmodar att det måste bli penicillin för att bli av med den, eh jag vägrar. ÅÅÅÅÅÅH! Jävla cppppppppppppp. Sen så fattar jag it varför jag har tappat allt jävla självförtroende, jag har helt plötsligt senaste året (lite drygt) blivit nån jävla osäker mesig fan. Vad har hänt egentligen? Helt plötsligt tycker jag att jag är skitful och äcklig. Fan också. Jag får ångest då jag ser alla jävla brudar med en massa jävla smink i ansiktet som ser hur jävla bra ut som helst, haha eller med smink iaf. Men man tänker ju inte så, jag kanske också skulle se någorlunda bra ut med så jäkla mkt smink, eller mest troligt inte. Men jag orkar fan it lägga på 5 lager med smink i ansiktet. Jag vet ju om att dom har smink på sig, men ändå är det såhär. Jag orkar nästan aldrig sminka mig, eller ja kanske då jag ska ut eller nå. Men inte fan är det mkt smink jag kladdar på för det går då fort som fan. Kan it alla bara sluta sminka sig så jag slipper ha ångest och tycka att jag är ful som stryk. För egentligen är jag ju inte det... Jag duger väl också förmodar jag. Fan. Jag blir nästan deprimerad. Sen så funderar jag på att byta piller igen, för senaste månaden har jag fått alldeles för mkt finnar pga dom där jävla pillerna. Det drar ju ner självförtroendet jävlat på botten. Det ser fan inte klokt ut. Förr hade jag fan inte finnar över huvud taget, men nu får jag det för att jag har så förbannat jävla mkt hormoner i kroppen. Jävla cppiller. Rädda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0