Hahaha det här är underhållning.

JAG VS. MAGMANNEN

Inatt blev min mage förbannad och ba: HÖRRÖ SÅFAJA! VI MÅSTE TA ETT SNACK DU OCH JAG! 
När vi pratat klart och jag försökt fjäska med lite proviva så blev han förbannad och skrek: TROR DU VERKLIGEN ATT JAG ÄR SÅ BILLIG?!?!?! VA!? VAAAAAAA!?!?! 
Sen bröt helvetet lös. Han misshandlade mig och jag ringde sjukhuset. En polisanmälan gjordes och det värsta är ju att jag måste leva med han hela mitt liv ändå... Men jag ska stämma skiten ur han.

Idag har han lugnat ner sig efter att ha suttit i fyllecell inatt. Han var full som en apa igår så nu när han fått sova ruset av sig har han lugnat ner sig och jag tror han ångrar sig lite faktiskt.
2008-11-17 @ 17:52:35
Hittade ett gammalt blogginlägg som ni nog förstår. Haha jag är så störd ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0